Webinar

Service- og spjældsager i Business Central

Optimér din serviceforretning med Business Central og e:byg

Når man snakker serviceforretning og sagsstyring, så kan man ikke komme udenom udfordringerne med dårlig kommunikation og planlægning, manglende historik på sager samt dokumenthåndtering.

Ønsker du nem planlægning af dine servicefolks opgaver og at kunne tilgå alt historik på sagerne, så du undgår misforståelser og tabt indkomst? Så er vi ikke i tvivl om at vores webinar vil være noget for dig. Her kommer vi bl.a. ind på hvordan KS- og servicerapporter bliver udfyldt af teknikere på adressen. Vi kommer også ind på hvordan du får styr på gentagende service og hvordan en servicelog danner grundlag for dialogen mellem teknikere på det enkelte anlæg.

Se eller gense webinaret nedenfor

25. januar 2022

Webinarets agenda

  • Bullet

    Se hvordan en mindre servicesag bliver oprettet og planlagt til medarbejder

  • Bullet

    Se hvordan KS og servicerapporter blive udfyldt af tekniker på adressen

  • Bullet

    Se hvordan materialer og timer registreres på sagen

  • Bullet

    Se hvordan fotodokumentation bliver taget

  • Bullet

    Se hvordan evt. varer lægges retur til lageret igen

  • Bullet

    Se hvordan sagen ”gøres op” via en fakturakladde i e:byg via sagsstyring i Business Central

  • Bullet

    Se hvordan dokumentstrukturen blive synlig på servicesagerne i Business Central og SharePoint