Optimér din serviceforretning med Business Central og e:byg
Når man snakker serviceforretning og sagsstyring, så kan man ikke komme udenom udfordringerne med dårlig kommunikation og planlægning, manglende historik på sager samt dokumenthåndtering.
Ønsker du nem planlægning af dine servicefolks opgaver og at kunne tilgå alt historik på sagerne, så du undgår misforståelser og tabt indkomst? Så er vi ikke i tvivl om at vores webinar vil være noget for dig. Her kommer vi bl.a. ind på hvordan KS- og servicerapporter bliver udfyldt af teknikere på adressen. Vi kommer også ind på hvordan du får styr på gentagende service og hvordan en servicelog danner grundlag for dialogen mellem teknikere på det enkelte anlæg.
Se eller gense webinaret nedenfor
25. januar 2022
Webinarets agenda
-
Se hvordan en mindre servicesag bliver oprettet og planlagt til medarbejder
-
Se hvordan KS og servicerapporter blive udfyldt af tekniker på adressen
-
Se hvordan materialer og timer registreres på sagen
-
Se hvordan fotodokumentation bliver taget
-
Se hvordan evt. varer lægges retur til lageret igen
-
Se hvordan sagen ”gøres op” via en fakturakladde i e:byg via sagsstyring i Business Central
-
Se hvordan dokumentstrukturen blive synlig på servicesagerne i Business Central og SharePoint