Mit IT-Effect

Alt samlet i én brugervenlig webløsning

Mit IT-Effect er en brugervenlig webløsning, der er tæt integreret med jeres Business Central. Det er med denne løsning, du og dine medarbejdere kan få fuld effekt af IT-Effects brancheløsning, fordi I her får adgang til alle funktioner og værktøjer - og de kan anvendes på både mobil, tablet og desktop.

Mit IT-Effect skaber en effektiv forbindelse mellem kontoret og medarbejderne i marken. Her har du konstant adgang til realtidsdata for alle opgaver og projekter. Den store fordel er, at alle arbejder i den samme løsning, og I skal ikke have gang i integrationer og forskellige programmer for at få samlet jeres data.

Timeregistrering på mobil

Timeregistrering

Medarbejdere ude på opgaver registrerer alle typer arbejdstimer på mobilen.  

Via Mit IT-Effect vælger de den korrekte opgave og sag, så alle oplysninger lander rigtigt på projektet i Business Central.

Medarbejderen har overblik over antal registrerede timer for hele ugen.

 

Timeregistrering på mobil

Opgaver

Dokumentation

Dokumentation

Via Mit IT-Effect kan al dokumentation håndteres "på farten" uden at medarbejderen skal forbi kontoret og udfylde dokumenterne her. Både KS-skemaer, fotodokumentation og aftalesedler kan klares direkte fra mobilen.

Dokumentation

Muligheder i Mit IT-Effect

Opgavestyring

Få det overblik, der giver dig ro i maven, over alle dele på igangværende sager og projekter.

Læs mere

Dokumentation

Få alle jeres dokumenter direkte ind på sagen inkl. tegninger, billeder, e-mails m.m.

Læs mere

Timeregistrering

Med vores timeregistrering får I en hurtig og sikker
løsning, som kan spare jer for både tid og hovedpine.

Læs mere

Servicestyring

Hold styr på servicekontrakter og servicehistorik på kundernes anlæg

Læs mere

Planlægning

Planlæg nemt sager flere måneder frem. Få overblik med et visuelt planlægningværktøj.

Læs mere